درمان بیماری مزمن کلیه با ادرار کردن مکرر در شب
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بیماری مزمن کلیه با ادرار کردن مکرر در شب

چرا بیماران CKD از ادرار کردن مکرر در شب رنج می برند؟ از آنجا که ADH و تابعی از غلظت کلیه های آسیب دیده هستند. از آنجا که از نیاز مکرر در طول شب به ادرار کردن، بیماران CKD موفق به یک استراحت خوب، موثر بر مطالعه و کار خود را در زندگی روزمره. برخی از بیماران CKD هورمون به جلو این علامت استفاده می شود، اما اثر است خیلی خوب نیست. بنابراین اگر یک درمان طبیعی برای CKD با تکرر ادرار در شب وجود دارد؟ طب سنتی چینی: این مقاله به شما به درمان خاص در بیمارستان ما معرفی.

CKD یک بیماری طولانی مدت است. با توسعه این بیماری، بیماران علائم و عوارض بیشتر و بیشتر رنج می برند. و نیاز مکرر به ادرار کردن در شب یکی از آنها است. با کاهش عملکرد کلیوی هستند، زباله و مواد سمی بیشتر و بیشتر در بدن باقی مانده است، که منجر به آسیب به کلیه ها و سایر بافت ها وجود دارد. برای CKD، مهم ترین آنها را به بیماران شب تمیز کردن سموم در خون مراجعه این علائم، تکرر ادرار است شامل به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

بیماران CKD در بیمارستان ما داروهای سنتی چینی پذیرفته است که توابع قدرتمند در ترویج گردش خون به حذف استاز خون و تمیز کردن انواع سموم در خون.

یک بطری از ترکیب Maikang: نوع دارو ثبت اختراع چینی و درمان باید در همه است.

دوز داروهای گیاهی چینی: تابع اصلی از آن است که برای تمیز کردن سموم و بیماران با توجه به تناسب اندام خاص خود را دارند داده می شود.

دوز دارو خارجی: عملکرد اصلی آن صرف رگ خونی و بهبود شرایط خون.

حوضه پزشکی حمام پا: می تواند گردش خون را ارتقا دهد.

به جز چهار دارو، بیمارستان ما را توسعه داده است برخی از راه های به رویکرد داروها مانند حمام پزشکی، درمان بخار، صفحه گرم درمان و غیره on.With کمک داروها و درمان های ما، بیماران می توانند CKD از شر دریافت علائم تکرر ادرار در شب. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی سنتی ما، شما می توانید پزشکان ما آنلاین تماس یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: